tirsdag 4. desember 2012

Gunstig sin adventstake

Ja, jeg har også den adventstaken.
Men gjerrig som jeg av og til kan være, har jeg bare den lille versjonen, hoho!
Uff, nei. Jeg liker den utrolig godt.
Det er jo veldig gøy å se hva andre putter oppi den..
Genialt å kunne putte noe oppi!
Valget falt på kongler. 
Kanskje jeg bytter ut i løpet av adventstiden.
Kanskje jeg skal bytte hver søndag?
Mi fær sjå!
Svibelen er på plass.....



Julekule kjøpt i fjor på Kamelon interiør i Vennesla.
Fantastisk vakker julekule!
Adventstaken er jo også, for ordenskyld, kjøpt på Kamelon.
Får du anledning til å stikke innom der, så ikke nøl.
Spennende interiørbutikk og herlige damer bak kassa!!


Måtte adventstiden bli gunstig!


1 kommentar:

  1. Nydelig!
    Både adventsstaken, svibelen og julekulen:)
    likte særlig godt størrelsen på konglene dine (sjekk mine!) :))
    klemklem

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)