mandag 5. november 2012

WiiiiHiiiiiiiiiiii og Uhuuuuuu!!

Jeg vant instagram-utfordringen til Silje

og blir nå den heldige eier av en tøff

Uashmama pose fra Bruno interiør.

Utrooolig GØY, Wiiiiiiiiiihiiiii:) 


(bilde lånt fra siljes blogg)
 Denne stilige posen blir en del av juledekorasjonen i år..... 


....sammen med denne fiiiine ugla, uhuuuu uhuuuu!

Og flere til....

sammen med masse annet som skal sette
JULEstemningen 
i desember.
Ja, jeg er en av dem som venter, hoho.
Men bare i praksis!
Ideene og planleggingen svirrer i hodet og det har det gjort en stund allerede!

Nå gleder jeg meg til pakke i posten, wiii!

-Gunstig hilsen-




4 kommentarer:

  1. Gratulerer med velfortjent seier! Helt enig med Silje, er noe med stemningen og fargebruken i bildene dine.....:))



    SvarSlett
  2. Heldige deg. Veldig fin fargekombo.

    Og veeeldig fin premie

    Kirsti

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)